[Guest Post] – Pionier sau Pirat?

pionier sau pirat

Stiti cum sta treaba ca Pionier Creativ. Ai o idee buna, investesti timp, bani si resurse in cercetare-dezvoltare si analizezi si lansezi produsul in piata. Totul e minunat pana cand iti dai seama ca lucrurile nu stau chiar asa. Inainte sa ridici principala panza, piratii spioneaza cu atentie, copiaza si isi proclama drepturile.
Acesti corsari ai marii nu acorda respectul meritat creatorilor, oferind o versiune mai putin calitativa a originalului fara toate aspectele care il fac un produs de calitate. Se spune ca “imitarea este cea mai sincera forma de flatare.” (Charles Caleb Colton), insa acest lucru nu acopera cheltuielile de cercetare-dezvoltare ulterioare.

Este pirateria, furtul lumii de produse noi si mai bune?
Stim ca sunteti de acord cu noi cu faptul ca atunci cand vorbim de experientele de teambuilding, vorbim de ceva mai mult, mai masurabil si mai de impact decat o iesire la bere intr-o vineri seara. Bineinteles, orice companie in crestere poate organiza o iesire in oras, cateva “jocuri”, competitii si experiente distractive pentru participanti dar unde este valoarea adaugata?

Munca de cercetare atesta puterea inchegarii unei echipe prin programe de invatare experimentala. Un pioner in dezvoltarea de activitati de teambuilding observa indeaproape participantii, indentifica lipsurile si ajusteaza activitatea pentru a obtine rezultatele dorite.

Mai mult, nu vorbim doar despre programele de teambuilding complexe, chiar si activitatile de tipul “ne dorim doar sa ne distram” au rezultate foarte diferite atunci cand sunt selectate cu atentie si livrate de o echipa de experti.

Care este pretul real pe care il platesti cand alegi cea mai ieftina optiune?
Pornind de la premisa ca angajatii sunt valoarea adaugata si cheia succesului, puteti sa nu acordati importanta rezultatelor dorite in urma unui teambuilding? In momentul in care cereti mai multe cotatii, pentru produse aparent similare, care este factorul de decizie? Cat de des devine pretul factorul determinant? Cu sanatatea businessului si bunastarea echipei in minte, va puteti permite sa gresiti?
Adevarata valoare a unei relatii pe termen lung cu furnizorul de servicii
Cei mai multi clienti de ai nostri, isi dau seama de valoarea unei relatii stranse cu noi ca furnizor de servicii de teambuilding. Am dezvoltat un parteneriat in care le cunoastem echipele si nevoile acestora. Ei inteleg faptul ca nu suntem cei mai ieftini din piata si respecta faptul ca suntem cei mai rentabili in termeni de rezultate pe termen lung.

“Next time you venture out into the high seas, consider the health of your passengers and cargo. Choose wisely. Pirates are lurking.”

Autor: David Simpson, Co-Founder and Director, Team Building Asia the exclusive licensee of Catalyst Global team buiding products in China & Hong Kong

Articolul in engleza il gasiti aici.

Recent Posts

Leave a Comment

eleven + 13 =

Start typing and press Enter to search