Jurnal de Organizator de Evenimente – File din Jurnalul unui Marketer

 In #viata_la_universum

De Lavinia Sfetcu, Marketing Manager, Custom Events Division

De 3 ani de zile de cand sunt in echipa UNIVERSUM, nu a trecut nicio zi fara sa invat ceva, fara sa intalnesc cel putin un om frumos si sa lucrez cu profesionisti, dar ceva este constant si anume ca nicio zi nu e la fel.

Cu acest lucru in minte… pornim in aventura de 4 zile pe care am experimentat-o alaturi de o parte din echipa de Evenimente Custom.

12 – 13 Iulie, Romania – Serbia – Croatia – Slovenia

“Punctul de intalnire a fost sediul nostru. Ora 5.30 AM. Cu voie buna, cafea, muzica si… bineinteles un selfie, am plecat spre Bled, Slovenia.
Drumul a fost superb, cu glume, cu lacrimi de ras, cu bancuri, cu povesti din adolescenta, cu povesti de la proiecte, cu opriri pentru a reintregi echipa – fiind multicei, ne-am impartit in 2 masini. Iesirea din Romania am facut-o vizitand cu privirea si Cazanele Dunarii, un loc superb pentru a lua si masa de altfel.”

Roadtrip-ul a fost plin de aventuri (despre care povestim si azi cu un mare zambet pe fata), fotografii, povesti despre noi si despre proiectele in care am lucrat, nenumarate melodii fredonate si dansate, lectii invatate, bancuri spuse si ore de somn in masina.

“Ajunsi in Bled undeva aproape de miezul noptii, ne-am cazat si ne-am dus sa mancam ceva la o terasa din centrul orasului. La masa am facut planul de bataie pentru a lua cat mai multe din experienta Conferintei EuroMeeting Zone a celor de la Catalyst Global. Nu ne-a trebuit mult pana sa adormim, obositi fiind de pe lungul drum de 19 ore.”

Conferinta a venit cu un content calitativ pentru fiecare participant din sala. Pe langa noi produse adaugate in licenta, produse deja existente si imbunatatite, tips & tricks despre cum sa facilitezi activitatile… pe langa toate acestea, avem si oamenii. Oameni extraordinari cu functii cat mai diverse, de la CEO ale celor mai mari agentii de teambuilding din Europa, la Project Manageri, Business Developeri si Marketeri. Fiecare discutie pe care o aveam a adus un plus de valoare.

“Dupa ce s-a terminat prima zi de conferinta, cei de la Catalyst Global ne-au pregatit o plimbare cu barca pana la Insula Bled si apoi o cina la Castelul din Bled. Cina s-a lasat cu surprize, printre care si Gala pentru cele mai performante agentii din reteaua europeana.

“Guy Baker: And the award for Inspirational Marketing goes to… UNIVERSUM Events! […]”

Un amalgam de emotii m-au napadit. O bucurie atat de mare m-a imbratisat incat singurul lucru pe care l-am putut spune a fost un sincer “Thank you!”. Asezasem premiul primit pe masa si il priveam, iar in mintea mea s-a derulat intreg filmul pregatirii Universum Inspiration Day – intalniri de brainstorming cu echipa, intalniri de planificare cu Sabina, materialele create, sedintele si telefoanele date de fetele din departamentul de Business Development, munca la fiecare detaliu a intregii echipe, ziua de setup, pregatirea fiecarui coltisor din TNB, discutiile cu echipa de foto-video, un ultim dry-run cu echipa, facilitatorii pentru Puppet Masters si Beatsworks entuziasmati, participantii curiosi care erau intampinati de mimi, speech-ul lui Mark si al lui Yves, entuziasmul lui Cristi, imbratisarile de la finalul evenimentului si bucuria fiecarui om din echipa.”

14 Iulie, Slovenia

A doua zi de conferinta a fost, in mare parte, despre SMarketing (Sales + Marketing). Am luat parte la testarea unor produse noi si un brainstorming pentru cum putem face lucrurile si mai bine din punct de vedere al relatiei Sales & Marketing.

“Ziua de Conferinta s-a terminat in stilul nostru. Pe terasa pensiunii unde eram cazati o buna parte din noi, ne-am intins la vorba pana tarziu in noapte. Discutiile au fost despre ce ne-am luat din intreaga conferinta, cum putem sa ne folosim de informatiile primite pentru a duce la nivelul urmator fiecare proces.

Mi se pare genial modul in care alegem sa invatam. Cum dezbatem fiecare subiect. Cum fiecare mic detaliu ajunge sa fie un subiect de cateva minute bune, in care daca ajunge sa ramana in picioare dupa ce este challengeuit de fiecare dintre noi, cu siguranta este o idee buna.”

15 – 16 Iulie, Slovenia – Ungaria – Romania

“Inca de dimineata stiam ca o sa fie o zi lunga petrecuta in masina, de aceea ultimele cateva ore pe care le-am mai petrecut in Slovenia au fost despre vizite, fotografii si experientele oferite de Bled. Urcati in masina… am pornit catre Romania mai motivati, mai increzatori, mai puternici pentru planurile noastre in Universum.”

Pentru mine experienta din Slovenia a fost una care a umplut cateva pagini din jurnalul meu – aici relatand doar fragmente. A fost o experienta pe care am considerat-o o calatorie initiatica, precum cea a personajelor din romane pe care le studiam la scoala.

Articole recente

Lasa un comentariu

9 − 6 =

Start typing and press Enter to search