Ca organizatori de evenimente ne dorim sa fim mereu cu un pas inainte si sa ne surprindem audienta mereu. Iar pe to do list-ul nostru nu se afla “ceva ce sa se potriveasca tuturor” sau “s-a mai facut”.
Uitandu-ne peste tenditele ultimilor ani, Realitatea Augmentata (AR) si Realitatea Virtuala (VR) au devenit parte esentiala din industria evenimentelor.
Activarile de Brand reprezinta setul de actiuni prin care publicul tinta interactioneaza direct sau indirect cu brandul. Pe scurt, consumatorii au ajuns intr-un punct in care „Cumpara Acum!” nu [...]
Inregistrarea participantilor la evenimentul pe care il organizezi nu trebuie sa fie mereu o activitate stresanta si care sa iti manance timp pretios. Din fericire, industria de event management [...]
Era digitala de astazi ne impune sa iesim din zona de confort si sa ne autodepasim la fiecare eveniment creat. Pentru a construi o experienta altfel pentru participanti avem nevoie sa fim la [...]
Realitatea virtuala (VR) este adoptata din ce in ce mai mult in organizatii. Ca si referinta a acestui fapt, Oculus Rift, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din lume, a fost achizitionat de [...]
Cheia succesului este o balanta, pe un taler se afla inovatia, pe celalalt taler se afla oamenii. Felul in care acestea se completeaza pentru a oferi un echilibru perfect este uimitor. In ziua de [...]
Undeva la 80% din briefurile pe care le primim includ in prima parte o sintagma de tipul „sa motivam echipa”, insotita de explicatii precum „au moralul scazut, au fost si sunt niste ani grei, [...]