ZOOM vs Microsoft Teams vs MyConnector Rooms – care este cea mai bună variantă?

 In From Our Corporate Events

Acum câteva luni, unii angajați știau de Microsoft Teams și îl și foloseau, însă nu mulți auziseră de Zoom și MyConnector Rooms nici măcar nu exista. Acum aproape toata lumea folosește măcar una dintre aceste 3, dacă nu chiar mai multe astfel de platforme precum WebEx, Google Meet, Facebook Rooms, Blue Jeans și lista poate continua. 

Așadar, care este cea mai bună variantă? Răspunsul depinde desigur de câteva aspect importante.

În primul rând, ce folosește audiența ta cel mai des? Ajută mult să construiești pe baza unei platforme cu care potențialii tăi participanți sunt deja familiari, asta duce în general la începerea oricărei sesiuni cu succes.

Politica din companie și / sau departamentul de IT au un lucru important de spus aici. În final, este un lucru ce ține de preferințele personale sau obiceiurile și preferințele organizaționale, bazate pe valoarea percepută pe care o oferă platforma folosită. 

În al 2-lea rând, care sunt funcționalitățile absolut necesare pentru întâlnirea sau evenimentul tău? Ai nevoie de multă interactivitate? Ai nevoie ca platforma să fie cât mai securizată? Ai nevoie de flexibilitate?

Ca să oferim un exemplu mai concret, pentru un eveniment cu echipa, pentru noi, ce contează sunt următoarele aspecte:

  • Invitațiile să fie transmise cu ușurință participanților și să putem urmări statusul înregistrărilor;
  • Platforma trebuie să fie intuitivă pentru participanți;
  • Prezentarea brief-ului într-un mod convingător, folosind poze, video sau audio;
  • Abilitatea de a comunica cu audiența și audiența cu moderatorul pentru clarificarea posibilelor întrebări;
  • Împărțirea oamenilor pe diferite camere sau grupuri în care să poată comunica.

Trebuie să luăm în considerare faptul că Zoom este o platformă specializată în conferințe video, dar Microsoft Teams și MyConnector sunt mai mult decât atât. Acest lucru înseamnă că Zoom este posibil să se descurce mai bine legat de anumite aspecte ale unei conferințe video, dar celelalte platforme fac mai mult de atât. De exemplu, prin Microsoft Teams se poate organiza un workflow digital iar prin MyConnector un eveniment de oricare tip, online sau offline, fiind o platforma ce ofera soluții complete de management al evenimentelor.

Iată o comparație succintă:

 

Deci? Care este cel mai potrivit pentru tine? După cum am menționat la început, instrumentul cu care audiența ta este cea mai familiară și cel care îți acoperă toate nevoile în materie de funcționalități este cea mai bună variantă.

Dar, în final, dacă MyConnector este varianta cea mai bună pentru tine, nu ezita să ne contactezi.

Articole recente

Lasa un comentariu

seventeen + 3 =

Start typing and press Enter to search

>